Kimi wa Petto 2017



Originálny názov: Kimi wa Petto
Anglický názov: You're My Pet
Žánre: Komédia, Romantika
Zem pôvodu: Japonsko 
Počet dielov: 16
Doba jedného dielu: 44 minút 
Rok vydania: 2017

Iriyama Noriko ako Iwaya Sumire
Shison Jun ako "Momo"

Obsah: Sumire Iwaya je krásna, chytrá žena, ktorá vyštudovala prestížne univerzity a pracuje ako editorka v známych novinách. Taká obdivuhodná žena má pochopiteľne priateľa a je si istá, že ju požiada o ruku. Aký bude pre ňu šok, že miesto žiadosti o ruku ju čaká rozchod, pretože si našiel inú ženu, je tehotná a navyše cíti, že je Sumire vo všetkom lepšia ako on. V takomto ťažkom období jedného dňa pred bytom naráža na pohľadného mladého muža... v krabici. Rozhodne sa mu poskytnúť ubytovanie, na oplátku on musí byť jej domáce zvieratko.

Môj názor: Pred cca 6 rokmi som videla prvú verziu tejto drámy z roku 2003 a musím skonštatovať, že aj po rokoch z nej mám niekedy divné pocity, aj keď sa mi z druhej strany aj páčila. Bol to jednoducho lepší priemer. Čo vám však poviem na túto novú verziu? Prvú vec, čo musím pochváliť je dĺžka! V prvej verzii bolo 10 epizód. Na zahrnutie celého deja to bolo jednoducho málo, tu sa mohli postavy krásne rozvíjať a človek sa v tom nestrácal. Jednoducho všetko išlo pekne po poriadku.

Čo sa týkalo hercov, spočiatku som bola podozrievavá, no nakoniec mi všetci prekvapivo sadli. Aj Fukushima bola výborne zahratá a jej postava ma stále iritovala, aj keď som ju už pochopila a svojim spôsobom si ju tiež obľúbila. Náš Momo bol jednoducho sladký (tie oči o.o), zároveň však mal čas ukázať, že tiež nie je žiadne domáce zvieratko, lež muž z mäsa a kostí (a patrične sexy).
Taktiež v prvej verzii sa správal, ako keby nemal žiadnu hrdosť a skrátka mi tým bol nesympatický a ona sa k nemu správala úplne nepríjemne. Tu to bolo skôr také... láskyplne sa o seba vzájomne starali. Bola tam istá symbióza. A čo je dosť podstatné... Neliezli mi na nervy scény s plačom, dokonca boli roztomilé a nebolo ich priveľa.

Tiež sa mi páčilo celkové poňatie deja, lebo kebyže to vezmú zo zlého konca, vyjde to ako jedna veľká chobotina. To sa však nestalo a ja som s postavami stále cítila a veľa som sa nasmiala (kto je chorý a má nanič náladu... Prikazujem pozrieť!)

Veľmi ma bavilo ako to nakoniec dopadlo medzi Sumire a Hasumim. To bol teda podarený pár! Čo sa týka openingu najprv mi prišiel zvláštny, ale nakoniec sa mi aj ten zapáčil a skoro nikdy som ho nepreskakovala. Hlavne tá pesnička sa mi dosť ľúbi a celkovo pekne spravené.

Samozrejme seriál mal aj svoje chybičky, ale mňa veľmi nadchol. Seriál bol milý, sladký, uveriteľný a neskutočne mi ulahodil na duši. Vrelo odporúčam! (Išla som kvôli nemu spať o tretej ráno!)

8/10


Titulky a videá nájdete tu

5. časť - 10/479 - Preklad
6. časť - 000/483
7. časť - 000/478
8. časť - 000/524
9. časť - 000/491
10. časť - 000/531
11. časť - 000/475
12. časť - 000/524
13. časť - 000/531
14. časť - 000/508
15. časť - 000/475
16. časť - 000/533

Opening

Zverejnenie komentára

5 Komentáre

  1. Ahojky moc díky za překlad. Prosím na stránce s videi nemůžu najit 12 a 16 díl.Doplniš ho prosím. Měj se krásně

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, niet začo a už to tam je :) Aj ty sa maj krásne a príjemné pozeranie!

      Odstrániť
  2. Děkuji. Tuhle verzi mám též raději než první :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahojky moc díky za komplet výdeji. Měj pohodoví víkend ať se daří s překlady.

    OdpovedaťOdstrániť