[MV] 5 plánov do budúcna


Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt help me
Sú to už 3 roky, čo som uverejnila svoj predchádzajúci článok so "4 plánmi do budúcna". Nikdy som nebola dobrá v plánovaní, ale z vtedajších 4 plánovaných seriálov som urobila 3. My Little Princess, Everyone´s Getting Married a Ugly Duckling Series: Don´t. Štvrtý bol The Lost Tomb, ktorý som nakoniec vyšrktla z plánov (nebola to moja šálka kávy) a niekto to navyše rozprekladal (ak nepreložil) na viki.com. Miesto neho som však urobila When A Snail Falls In Love a vrhla sa na kriminalistický slovník a pokračujem v CP, čo bol tiež môj dlhodobý plán. Dnes som sa rozhodla urobiť si ďalší podobný článok s výberom seriálov, ktoré chcem určite preložiť. Týmto článkom teda otestujem, či tu je mŕtvo a či vôbec žijete. :D Sem s vašimi názormi! Nezaručujem, že dodržím poradie seriálov podľa hlasovaní. Minule sa to však podarilo, tak skúsme znovu...

Do komentára napíšte číslo MV/seriálu, ktorý by ste chceli, aby som preložila po dokončení DG/CP. Poprípade rebríček, ako sa seriály u vás umiestnili :) 




1. Kimi wa Petto 2017 - Japonsko! ⏳
- Romantika, Komédia

Počet hlasov: 2 



2. My Roommate is a Detective - Čína! ❌ (Preložili Makatie)
- Akčný, Dobrodrúžny, Thriller, Mystery, Komédia, Romantika, Detektívne
Počet hlasov: 2,5 

3. You´re My Destiny - Thajsko! ✅
- Komédia, Romantika, Dráma
Počet hlasov: 4

4. Dear Prince - Čína!
- Romantika, Komédia, Nadprirodzené
Počet hlasov: 1,5

5. Love Lasts Forever - Japonsko! ✅
- Dráma, Komédia, Romantika, Nemocničné prostredie, Podľa mangy

Počet hlasov: 1


Zverejnenie komentára

23 Komentáre

  1. Kimi wa Petto som videla - je to skvelé, on je strašne zlatý!
    You are my Destiny - zaujalo ma to, akože dosť, takže keby to je preložené pozrela by som si to aj hneď, tá herečka je dobrá
    My Roommate... - tak toto je topka už len kvôli tomu obsadeniu :)
    ale keby si mám vybrať čo v tomto momente by ma zaujalo úplne najviac, tak to je you are my destiny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Shiho! Tvoj rebríček mi celkom hovorí z duše! :D Som zvedavá, ako to finálne dopadne.

      Odstrániť
  2. Ahojky, tvé překlady jsou super, moc si užívám tvé nové stránky. Myslím, že to byla dobrá volba. Jsou moc pěkné a přehledné. Já hlasuji za Dear Prince. Podle ukázek mi připadá, že to je to, co bych si nyní nejlépe užila. Ale tvé volby jsou vždy dobré, takže nemám strach, že by jsi sáhla špatně. Zdravím a přeji mnoho zdaru s novým blogem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, som veľmi rada, že sa ti páčia (Kalliope je skrátka génius)! Ďakujem za tvoj názor, veľmi ma potešilo, že sa ti moje preklady páčia, tak dúfam, že to aj tentokár dopadne dobre.

      Odstrániť
    2. Vzhľadom na smrť akihabary, odporúčam pre lepšiu sledovanosť nových pridaných dielov sledovať môj FB (link v Stav prekladu)

      Odstrániť
  3. Ahoj, jednoznačně bych byla pro seriál My Roommate is a Detective. Začala jsem na něj koukat před pár dny - a vážně za to stojí. :D Jinak nový blog má ode mě palec nahoru. Je přehledný a ty sakury jsou top. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujem za info, na ten seriál som vážne zvedavá :D . Som veľmi rada, že sa ti blog páči. A áno! Musím za seba povedať, že keby som mohla, tak si do záhrady sakuru aj vysadím, ale bojím sa, že by neprežila :D

      Odstrániť
    2. Vzhľadom na smrť akihabary, odporúčam pre lepšiu sledovanosť nových pridaných dielov sledovať môj FB (link v Stav prekladu)

      Odstrániť
  4. Nedokážem moc povedať o radšej ale skôr čo nie :D Kimi wa Petto je fajn dokonca myslím dve verzie ale určite je to už niekde preložené lepšie by teda myslím bolo sa zamerať na tie bez prekladu ale len môj názor. My Roommate is a Detective a Love Lasts Forever na mňa istým spôsobom pôsobia trochu sucho tak asi nejaké z tých dvoch čo zostali. :D Inak Web je nádherný úplná zmena k lepšiemu je to prehladnejšie, krajšie a celé to tak lepšie dýcha :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, pokiaľ viem verzia Kimi wa Petto (2017) nie je preložená. Na viki ju dlho veľmi dlho už niekto prekladá, ale nevidím dlho žiadny progress (a pri tom je to oveľa lepšie ako prvá verzia!). Ďakujem krásne za názor a som veľmi rada, že sa ti môj nový blog páči!

      Odstrániť
  5. Ahoj moc děkuji za tvoje překlady, jsi skvělá, že zase znovu pokračuješ v překladech, taky jsem ráda,že doděláš DG, na to se už dlouho moc těším. Já bych byla pro překlad The Journey, podle ukázek to vypadá skvěle....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, tiež som rada, že na to mám konečne dosť času, cez školu je to ťažšie, ale teraz sa tomu môžem konečne venovať. Čo sa týka DG, to je taký malý zázrak aj pre mňa, že som sa to rozhodla dokončiť, ale bolo by to ľúto nechať tak. Je to koniec koncov celkom originálny seriál (aj keď mám proti nemu isté výhrady :D ), tak dúfam, že sa ti bude páčiť! The Journey určite zvážim, je to fajn seriál a v pláne to je, len momentálne sa na to veľmi necítim, no kto vie?

      Odstrániť
    2. Vzhľadom na smrť akihabary, odporúčam pre lepšiu sledovanosť nových pridaných dielov sledovať môj FB (link v Stav prekladu)

      Odstrániť
  6. Ahoj, přidala bych hodnocení jen jako tichý pozorovatel. Kimi wa Petto v mém hledáčku vůbec není zařazen, jako horkého kandidáta bych dala číslo 3 a 5. Mám moc ráda Thajsko ale překladatelů na něj je málo, spíše poskromnu. i když Sato Takeru má pro mě kouzlo od dob první Japonské doramy...Děkuju za jakýkoliv výběr i za překlady

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj! Kimi wa Petto (verzia z 2017) je vážne skvelá, takže keď sa k nej v preklade dostanem, určite si ju pozri! Dobrý výber a s tým Thajskom máš svätú pravdu. Ináč som rada, že aspoň niekto hlasoval aj za Takera :D už mi ho začínalo byť ľúto.

      Odstrániť
    2. Vzhľadom na smrť akihabary, odporúčam pre lepšiu sledovanosť nových pridaných dielov sledovať môj FB (link v Stav prekladu)

      Odstrániť
  7. Ahojky za mne 2. My Roommate is a detective - už kvůli obsazení očekávám, že bude nejlepší :) 3. You´re My Destiny - zaujalo mě a ráda se podívám, 5. Love Lasts Forever - Sata T. jsem si oblíbila ve filmech R. Kenshin a seriál s ním musí být pecka :)
    P.S.: nový web se mi moc líbí, je přehlednější a sakury jsou krásné. Děkuji

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujem krásne za názor a komentár! Som veľmi rada, že sa ti blog páči :)

      Odstrániť
  8. Najviac z nich sa mi páči My roomate is a detective a you're my destiny. Tie japonské majú malinko cringey a detský vibe.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, Bambusman! :D Ďakujem za názor, akosi chápem, prečo si to myslíš.

      Odstrániť
  9. Za mňa rozhodne 1- Kimi wa petto, 3- You are my destiny, 4- Dear Prince
    Ale rozhodne si pozriem aj tie ostatné :D
    P.S. Nový web je super a ďakujem za tvoje preklady

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som veľmi rada, že aspoň niekto ešte hlasoval za Kimi wa Petto, veľmi divné mi prišlo, že bol taký malý záujem :D
      Ďakujem za názor a som veľmi rada, že sa web páči a snáď aj preklady!

      Odstrániť
    2. Vzhľadom na smrť akihabary, odporúčam pre lepšiu sledovanosť nových pridaných dielov sledovať môj FB (link v Stav prekladu)

      Odstrániť