My ID Is Gangnam Beauty


Originálny názov: Nae IDneun Gangnammiin 
Anglický názov: My ID is Gangnam Beauty 
Žánre: Dráma, Komédia, Romantika 
Zem pôvodu: Južná Kórea 
Rok vydania: 2018 
Počet dielov: 16 
Doba jedného dielu: 1 hodina 

Im Soo Hyang ako Kang Mi Rae
Cha Eun Woo ako Do Kyung Seok
Jo Woo Ri ako Hyun Soo Ah
Kwak Dong Yeon ako Yeon Woo Young

Obsah: Seriál pojednáva o Kang Mi Rae, dievčaťu, šikanovanému pre svoj vzhľad. Šikana bude mať veľmi negatívne dôsledky na Kang Mi Raeinu psychiku, jedného dňa sa však rozhodne, že tomu urobí koniec. Začne odznova a podstúpi plastickú operáciu. Po nástupe na univerzitu stretáva Dong Kyung Suka, ktorého pozná ešte zo stredoškolských čias. Ten sa nikdy nedíva na zovňajšok, ale vždy vidí to, aký človek skutočne je a začne sa o ňu zaujímať. Potom, čo sa z nej ľudia začnú posmievať a nazývať ju "Gangnamská kráska", sa Kyung Suk stane jej ochrancom, človekom, ktorý je vždy pri nej, a ktorý ju nikdy nebude súdiť. Mi Rae tak postupne odhaľuje, že skutočná krása nie je tá viditeľná, ale skrytá vnútri.

  • Titulky sú niekedy fakt zlé, preto budem spätne podľa ďalších dielov niektoré výnimočné riadky trochu upravovať. 
  • Videá nájdete na ulozto, preklad je ukončený, zvyšných 8 častí nájdete na viki.com alebo u Keopi

Titulky
IBA PRVÝCH 8 EPIZÓD
Epizóda 1-5
Epizóda 6
Epizóda 7
Epizóda 8

Zverejnenie komentára

9 Komentáre

  1. Ahojky moc díky že překládáš My ID Is Gangnam Beauty těším se na další díl.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ja to mám v podstate pozastavené, ale zvyšné diely si môžeš pozrieť na viki.com. Mal by tam byť kompletný český preklad :)

      Odstrániť
  2. Ahojky díky za info. Kdybys mela někdy chuť do přeložit doramu budu se těšit na tvé titulky. Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, zistila som, že seriál preložila aj Keopi, takže preklad neobnovím. Príjemné pozeranie! https://keopi.wgz.cz/

      Odstrániť
  3. Ahoj, chtěla bych se přimluvit k překladům dalších dílů. Na viki.com je jen do 10 dílu, víc jsem jich tam nenašla. Díky moc za Tvoje překlady a jen tak dál.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ospravedlňujem sa za neskorší odpis. Pozrela som sa na to a na viki.com sú všetky diely, len to trochu pomenili a epizódy sú rozdelené na 1-10 a 11-16. V češtine sú všetky. Pouvažujem však, či to predsa len nedoprekladám aj do slovenčiny :) no momentálne asi dokončím ostatné projekty. Ďakujem za milý komentár!

      Odstrániť
    2. Ahoj, zistila som, že seriál preložila aj Keopi, takže preklad neobnovím. Príjemné pozeranie! https://keopi.wgz.cz/

      Odstrániť
  4. ahoj moc bych ti chtela poděkovat že si překládala My ID is Gangnam Beauty je to skvělí příběh ale koukám že si uzavřela překlad a odkazujes na viki.com ja jsem nikdy na te stránce nebyla včera jsem jí otevřela ale bohužel jsem našla jen videa s anglickým překladem, mohla bych tě prosím poprosit řeklaby si mi kde tam na té stránce najdu český překlad této doramy.Děkuju. SISI

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, https://www.viki.com/tv/36424c-my-id-is-gangnam-beauty klikneš na play Ep.01, stopneš si to a na spodku lišty svieti na modro EN 100%, klikneš na túto skratku =>Subtitles => Vyberieš si češtinu. Na lište je aj tlačidlo, po ktorom ti vyskočí ponuka epizód :) . Druhá možnosť je stiahnuť si Keopin slovenský preklad https://keopi.wgz.cz/ Príjemné pozeranie!

      Odstrániť