U-Prince The Series: Single Lawyer (Somni)


Originálny názov: U-Prince Series: Ma rak kan mai... tha huachai yang wang 
Anglický názov: U-Prince The Series: The Single Lawyer 
Žánre: Dráma, Romantika 
Rok vydania: 2017
Zem pôvodu: Thajsko
Počet dielov:
Doba jedného dielu: 1 hodina 15 minút 
Preklad SOMNI

Obsah: Firstclass je první student na právní fakultě, který měl za posledních 10 let samá A. Je velmi vážný a přísný týká-li se to dochvilnosti, což lze poznat z jeho koníčku, kdy sbírá hodinky a hodiny. Minute je sebestředná a rozmazlená bohatá dívka, jejíž svět se začne rozpadat, když její rodina vyhlásí bankrot, a ona je povinna prodat své drahé věci. Začne chodit s gayem, bratrem Firstclasse, a za odměnu dostává peníze. Nakonec s oběma začne žít. Avšak to vypadá, že Minute a Firstclass se nedokážou přestat hádat, kdykoliv se uvidí. Jak to nakonec zvládnou? 
Somni

Môj názor: Ak ste videli odo mňa The Extroverted Humanist a páčilo sa vám to, určite odporúčam pozrieť na ďalšieho z našich princov - tentokrát na slobodného právnika, ktorého vám preložila moja drahá unni - Somni. Oboch hrdinov ste mohli vidit aj v TEH. Musím povedať, že sa pri týchto sériach vždy neskutočne bavím a nebolo to inak ani teraz. Dej sa mi páčil, Firstclass bol naozaj fešák, hoci som časom musela povedať, že mi občas lezie na nervy a bol jednoducho šialený, prišiel mi niekedy trochu natvrdlý (hoci priznajme sa dámy... kto by nechcel takého učiteľa slušného správania? Nehovoriac, aby vás učil variť?)... Natvrdlá však bola niekedy aj Minute, takže to vôbec nevadí. Zaujímalo by ma však, čo za géniusovia vymýšľali ich mená. Firstclass? Prvá trieda? Minúta? Akokoľvek rozumiem významu a logike ich mien, prídu mi trochu šialené. Séria mi však poctivo nahrádzala občasný veľmi milý večerníček, čiže im tie mená odpúšťam. Taktiež mi bolo ľúto, že tam tých bozkov bolo podstatne menej, ako sa zdalo v traileri, ja mám však čo hovoriť, že? S tou skrytou pusou na konci The Extroverted Humanist som sa mohla ísť rovno niekam strčiť. Seriál sa mi páčil a teším sa, keď si pozriem ďalšiu časť tejto série - Crazy Artist, preklad znovu od Somni. 
P.S.- Páčil sa mi ten gay pár, je celkom zriedkavé vidieť to v normálnej hetero dráme

  • videá nájdete na ulozto

Titulky na celý seriál


Cherry Blossom on Apple iOS 13.3 Ďalšie série U-Prince the Series Cherry Blossom on Apple iOS 13.3

Zverejnenie komentára

2 Komentáre

  1. Chtěla bych se zeptat, kde k tomu můžu stáhnout videa. Na uložto jsem je nenašla. Děkuji.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, pridala som link do článku, youtube link na danú epku hodíš do convertera flvto.biz, nastavíš si mp4 HD a sťahuješ. :)

      Odstrániť