Princess Hours


Originálny názov: Princess Hours: Rak wunwun chao ying chom chun 
Anglický názov: Princess Hours 
Žánre: Komédia, Dráma, Romantika, Školský život 
Zem pôvodu: Thajsko 
Počet dielov: 20 
Doba jedného dielu: 45 minút 
Zem pôvodu: Thajsko 
Rok vydania: 2017 

Pattie Ungsumalynn Sirapatsakmetha ako Kaning
Tao Sattaphong Phiangphor ako In
Phan Pagniez ako Nakhun

Obsah: Produkcia remake Full House a Playful Kiss sa znovu vracia, a to s ďalším remake - Princess Hours!

Môj názor (obsahuje spoileri):
Z jednej strany áno, veľmi sa mi to páčilo. Moje nadšenie však trvalo asi len prvú polovicu, kým sa to nezačalo obšmietať až príliš okolo intríg a roztomilosť hlavného páru akosi nemala žiadny priestor. Prvú polovicu ma to bavilo hlavne čo sa týkalo scenára a tej roztomilosti. Scenár, nuž, ako prekladateľka som si všímala hlavne ten a niektoré časti videa som snáď kvôli tomu preskočila a tak som až neskôr zistila, že je to vlastne niekedy strašne zdĺhavé (na tú 15 minútovú svadbu tak rýchlo nezabudnem).

Taktiež má dráma dosť nelogické hranie, aj keď mi boli postavy sympatické a ako som už povedala, ja som skrátka hlavný pár žrala a hlavná ženská postava bola jednoducho roztomilá. V niečom sa mi to páčilo viac ako kórejská verzia, tiež to však nebola žiadna sláva, o tých posledných 2 epkách nehovoriac - to vyuzlenie celého prípadu... vážne? Všetko na tanieri? Musím povedať, že ten záver ma jednoducho sklamal. Vzhľadom k tomu, že thajské remake Full House a Kiss Me bolo perfektné, som čakala niečo podobné aj od tohto...

Aj napriek malinkému sklamaniu ma to však aj tak veľmi bavilo, milé, sladké, jednoducho relax, ako sa patrí. Body by som tiež pridala za (okrem roztomilosti) krásne zábery krajiny. 
P.S.- Ten OST mi skoro prerezal uši. 
P.S.2- A scénky, keď sa kráľovská manželka Krissana pokúšala plakať mi ich už úplne dotrhali :D jej herectvo ma niekedy veľmi zabíjalo. Bolo však natoľko dobré, že už aj moja Somni ako korektorka si ju z čítania tituliek znechutila a nazývala ju mrchou.

6/10


  • videá nájdete na ulozto pod heslom PHRWCHYCHCH

Titulky na celý seriál



Zverejnenie komentára

1 Komentáre