[Review] Full House Thai

Alternatívny názov: Wunnak raktemban
Žánre: Drama, Komédia, Romantika
Rok vydania: 2014
Zem pôvodu: Thajsko
Počet dielov: 20
Doba jedného dielu: 50 minút

Obsah: Omaem má veľmi rada kórejskú kultúru, preto nečudo, že keď jej sestra so švagrom povedia, že vyhrali zájazd do Kóreje, ale nemajú čas tam ísť, tak sa ihneď chopí príležitosti a nastúpi do lietadla. V lietadle stretáva slávnu hviezdičku Mika, s ktorým si nepadne práve do nôty, nič jej však neskazí radosť z výletu. Bohužiaľ však nič nie je také ružové, ako sa zdá a jej milá sestrička so švagríčkom v jej neprítomnosti predali jej dom a tým pádom končí nie len bez strechy nad hlavou, ale k tomu aj zistí, že celý zájazd bol samozrejme podvrh a nemá sa ako dostať domov. Z prinútenia jej Mike zaplatí letenku a pevne verí, že ju už nikdy nestretne. Osud s nimi však mal iné plány... Zábavne si z nich vystrelil a to tak, že zariadil, že to bol práve Mike, kto kúpil jej dom.

Môj názor(15.6.2015): Zo začiatku ma to rovnako ako u kórejskej verzii nejak zvlášť nebralo (to bude však asi tým príbehom). Potom ako sa stretla s Mikom to však ihneď nabralo obrátky. Stále som sa pri tom smiala. Dosť ma hlavne na začiatku rozosmialo ako bol Mike na tom stretnutí s novinármi a každému hovoril to isté a oni mali vždycky rovnaké reakcie.

Hlavnú hrdinku som si hneď už na začiatku zamilovala. Bola normálna, milá, neliezla mi na nervy. Skrátka správna baba, ako má byť. Nebolo tam nič kopírované z K-verzie a to sa musí len pripísať k dobru (alebo aspoň ja si na nič okopírované nepamätám). Postavy mi tu boli oveľa sympatickejšie ako v K-verzii. Popravde, tam mi vlastne nebol sympatický skoro nikto (hoci hlavný hrdinovia mali občas svoje svetlé chvíle, to bolo asi tak všetko). Herecké výkony však boli veľmi dobré a do Mika som sa priam zamilovala! Je oveľa ľudskejší, vie sa aj smiať (na rozdiel od toho v K-verzii) a celkovo z neho sála taká... Pozitívna energia. Isteže, bol to frajer ale nešlo to do krajnosti.

Pokúsim sa ohodnotiť aj ostatné postavy. Sestra so švagrom boli takí, akých som si predstavovala. Mikov priateľ mi bol sympatický a tú druhú.. Ehm... Zabudla som ako sa tá záporačka volala.. Tak ju som neznášala, ale nakoniec človek pochopil, prečo taká vlastne bola...

Za čo však Bohu ďakujem je, že som dve tretiny seriálu počúvala bez aparátov, pretože z toho ich prízvuku mi je vždycky na ohluchnutie (pozn. prít. už si zvykám!). Čo sa hudby týka, tak vzhľadom na to, že som doramu videla už dosť dávno, tak si na ňu veľmi nespomínam, ale páčili sa mi piesne a OST je veľmi pekný. Rozhodne sa tu budete viac baviť ako pri K-verzii a užijete si oveľa viacej spoločných ("citeľných") momentov hlavných hrdinov. Je tu viacej romantiky a celkovo má seriál oveľa menej chýb.

Doramu ako vidíte hodnotím veľmi, veľmi kladne a zapísala sa do zoznamu medzi moje najobľúbenejšie.

• titulky na akihabare

9/10