[Review] The Palace


Originálny názov: Gong Suo Chen Xiang 
Anglický názov: The Palace 
Žánre: Dráma, Historický, Romantika 
Rok vydania: 2013 
Zem pôvodu: Čína
Počet dielov: 1 (film) 
Doba filmu: 1 hodina 55 minút 

Obsah: Dej sa odohráva za vlády kráľa Kang Xiho. "Palác" sa sústreďuje na osudy palácovej slúžky Chen Xiang, ktorá do paláca prichádza ako 12-ročná. Postupne sledujeme jej priateľstvo s ďalšou palácovou slúžkou Liu Li i jej lásku a oddanosť k 13. princovi Yin Xiangovi, ktorý sa do nej tiež zamiluje. Myslí si však, že jeho milovanou je Liu Li. Toto nedorozumenie a Chen Xiangina mlčanlivosť z oddanosti priateľke ich dovedie k boju, zrade a navyše sa Yin Xiang pomaly zapletá do vážnych politických sporov. 

Môj názor(13.08.2018): Keď mi kamarátka pred časom poslala veľmi zaujímavú upútavku na tento film, povedala som si, že bude úžasný (a malo to aj veľmi vysoké hodnotenie na MDL). Kedy si ho však pozrieť, keď nie je čas? Počas dlhej cesty vlakom! Možno však to bola tá chyba. Pozerať film vyčerpaná, nevyspatá a cez malú obrazovku mobilu možno nebol až taký dobrý nápad. 

Film ma sprvu veľmi zaujal, celá zápletka mi však prišla taká hlúpa a nelogická, že som si fakt túžila obiť hlavu o sedadlo predo mnou. Nevedel, že je to ona? Je snáď hluchý alebo čo? Keď 2 ženy objímete, počujete ich hlas, to si ich tak spletiete? Je to vôbec možné? Politické spory ma absolútne nezaujímali, správanie hrdinov nemalo hlavu ani pätu a navyše koniec nemal nič spoločné so žánrom (plus zase sme sa dočkali niečoho ako "Prešlo pár rokov", len to tam nenapísali). 

Možno, keby som si to pozrela svieža a sústredenejšia, snáď by sa mi viac páčil. Nemôžem uprieť, že herci hrali dobre... Zanilia Zhao dokonca výborne (ako vždy) a kostýmy sa mi páčili. To však nestačí na to, aby som mohla dobre ohodnotiť film. Pre mňa veľké sklamanie.

6.5/10



Zverejnenie komentára

0 Komentáre