[Spolupreklad] Angel Beside Me

 

Anglický názov: Angel Beside Me
Preklad názvu: Anjel po mojom boku
Žánre: Dráma, Komédia, Nadprirodzeno, Romantika 
Počet dielov: 12
Rok vydania: 2020
Doba jedného dielu: 1 hodina 10 minút
Spolupreklad so SONNEY

Obsah: Lin je nešťastné dievča, ktorému život neustále hádže drevo pod nohy. Koľkokrát sa modlila k oblohe a nikdy jej pomoc neprišla. Jedného dňa dôjde k záveru, že nemá zmysel žiť. V tom sa však stane niečo zvláštne. Tesne pred smrťou jej cez strechu spadne do izby muž a tvrdí, že je anjel a nie len tak hocijaký - Pán anjelov.

Môj názor: Veľmi vtipný a zároveň poetický seriál o komplikovanom výbere medzi vytúženou mocou a láskou, ktorú ste nikdy nepocítili. Veľmi ma prekvapili nadpriemerné herecké výkony, keďže seriály od GMMTV (ktoré som videla) sú väčšinou predovšetkým oddychovky a hoci herecké výkony nie sú zlé, zriedka vytŕčajú. 
V seriáli hrá vo vedľajšej úlohe Mek Jirakit Thawornwong, ktorého ste mohli vidieť v mojich predchádzajúcich GMMTV prekladoch - Ugly Duckling Serie: Don´t a Extroverted Humanist
  • Po tisíc rokoch sa dožívate odo mňa spoluprekladu. Tentokrát so SONNEY z prekladateľskej skupiny Unnies (ktorá sa skladá z dvoch zlatých slečien, a to Sonney a Kumiko).
  • Systém spoluprekladu je ako vždy jednoduchý. Ja prekladám nepárne diely, Sonney párne diely. Enjoy!
  • Videá aj titulky nájdete priebežne v linku nižšie
Videá a titulky 5/12







Zverejnenie komentára

4 Komentáre

  1. taková mafie v bílém děkuji za překlad

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, sme rady, že sa prvý diel páčil Už je aj druhý!

      Odstrániť
  2. Ahoj děkuji za překlad tří dílů, bude se na další díly těšit v novým roce a přeji hezké Vánoce. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujem! Aj tebe prajem šťastný nový rok a dúfam, že si si užila Vianoce.

      Odstrániť