This Is Not What I Expected




Originálny názov: Xi Huan Ni
Anglický názov: This Is Not What I Expected
Preklad názvu: Takto som si to nepredstavoval
Žánre: Jedlo, Komédia, Romantika
Rok vydania: 2017
Zem pôvodu: Čína 
Doba filmu: 1 hodina 46 minút 

Kaneshiro Takeshi ako Lu Jin
Zhou Dong Yu ako Gu Sheng Nan
Sean Sun ako Xiao Meng

Obsah: 29-ročná Gu Sheng Nan je veľmi talentovaná kuchárka pracujúca v hotelovej reštaurácii a tajne chodí s manažérom hotela. Ten jej však dá kopačky a ani finančná situácia hotela na tom nevyzerá dobre. V tejto nemilej situácii spoznáva za divných okolností vyberavého a náročného Lu Jina - perfekcionistu, milovníka a kritika jedla, ktorý je zhodou okolností ich čestným hosťom. Sú to diametrálne odlišní ľudia, no skrz svoju lásku k jedlu medzi sebou nachádzajú zaľúbenie.

Môj názor: Krásny a vtipný film, ktorý vás nezanechá chladnými. Je to veľmi ľudské a prirodzené podanie budovania vzťahu a súčasne dôkaz, že perfekcionista nemusí byť len nudný a arogantný - prípadne šibnutý (ako je to často vo filmoch vykresľované). Medzi hlavnými hrdinami sa postupne formuje vzťah. Učia sa spolupracovať a milovať aj napriek tomu, akí sú odlišní. Navyše je film nádherne natočený a sprevádzaný krásnou hudbou... a plný jedla, z ktorého zaručene vyhladnete a priam z neho budete cítiť tie všetky vône. + Kvalitne sa nasmejete!

"Nemôžem si vybrať, či ťa mať, alebo nemať rád!"

  • video stiahnete na doramax264.com, kvalita 720p (Pozor, je tam aj link na rozkúskovanú verziu)

Titulky na film

Trailer




Zverejnenie komentára

5 Komentáre

  1. teším sa a pozri čo som objavila, videla si? https://mydramalist.com/52139-like-you
    DongHwa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ešte som nevidela, aj keď som si to už všimla a plánujem si to pozrieť. Je veľmi vtipné, že akurát, keď som sa ja vrhla na filmovú verziu, Andrea1717 sa s prekladom vrhla na seriál! :D

      Odstrániť
  2. fííí tak to som netušila ani to, že toto súvisí nejak s filmom? Objavila som to a mrkla, zaujal ma popis teda , teším sa na film a seriál vyzerá byť vtipný :-) DongHwa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. díky , bavila jsem se hodně vtipný

    OdpovedaťOdstrániť