Love Lasts Forever


Originálny názov: Koi wa Tsuzuku yo Dokomade mo
Anglický názov: Love Lasts Forever
Preklad názvu: Láska trvá naveky
Žánre: Dráma, Komédia, Nemocničné prostredie, Podľa mangy, Romantika
Zem pôvodu: Japonsko
Rok vydania: 2020
Počet dielov: 10 + 10 špeciálov
Doba jedného dielu: 51 minút 

Kamishiraishi Mone ako Sakura Nanase
Sato Takeru ako Tendo Kairi

Obsah: 23-ročná Nanase Sakura sa pred niekoľkými rokmi stretla s doktorom Tendom. Nielenže sa do neho okamžite zamilovala, no rozhodla sa, že sa stane zdravotnou sestrou, aby mu mohla byť oporou. Po 5 rokoch sa so svojim doktorom konečne stretáva, čaká ju však rozčarovanie, pretože je to úplne iný človek, ako si predstavovala. Je perfektným lekárom, k pacientom je láskavý, no kolegovia ho prezývajú "diabol". Sakura však urobí všetko pre to, aby si získala jeho uznanie a snáď aj jeho lásku.

Môj názor: Jeden z najmilších a najkrajších seriálov, aké som kedy prekladala a asi aj videla. Ja skrátka milujem takéto seriály! Herci odviedli úžasnú prácu a ukázali nám postupné vyvíjanie vzťahu dvoch ľudí, súčasne však aj niekoľko zaujímavých a milých postranných dejových línií a vždy mi bolo tak nejak clivo, keď som sa lúčila s niektorým z pacientov. Trochu mi bolo ľúto, že posledné epizódy sa pacienti až tak neriešili. Od Hrdinky sa je však čo učiť - snažiť sa a urobiť všetko, čo je v našich silách sa vždy oplatí!
  • Buďme k sebe úprimný, kto nezačínal, alebo aspoň hneď na začiatku svojej drama mánie nenarazil na Sato Takera? Síce tento seriál som sa rozhodla prekladať nie kvôli nemu, fakt, že tam hrá moje nadšenie iba zvýraznil. 
  • Špeciály sa odohrávajú v rovnakom čase ako hlavný dej súbežne s hlavnými epizódami, len sa zameriavajú na niečo iné.
  • Videá na ulozto pod heslom Koi wa Tsuzuku yo Dokomademo [WEBDL] [1080p].mkv
  • Titulky, ktoré vám vyhľadá pri videách na ulozto sú od Keopi

=> Titulky na seriál <=
Špeciály - Pripravuje sa

MV

Zverejnenie komentára

8 Komentáre

  1. Ahoj, videá bez anglického hardsubu stále nájdeš na torrentoch. Stránke, ktorú si uviedla, by som sa radšej vyhla, vyzerá pomerne pokútne...
    Prajem veľa trpezlivosti s prekladom :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, torrenty sú trochu široký pojdem, vieš dať nejaký typ na stránku? :D Ak myslíš avistaz, tak tam sa nedostanem a na nyaa momentálne ten seriál nie je. Ono dramanices je v pohode (nakoľko tieto stránky môžu byť v pohode), roky tam pozerám seriály i sťahujem a zatiaľ žijem, prakticky len tam pozerám ázijské seriály online. :D Ale tiež ho uvádzam veľmi nerada a iba, keď ma všetko iné zradí. Budem vďačná za radu s tými torrentami a ďakujem krásne, bude treba. :D

      Odstrániť
    2. Na nyaa je, ale musíš zadať japonský názov (Koi wa Tsuzuku yo Dokomademo) :).

      Odstrániť
    3. Ďakujem krásne, nejak mi to nenapadlo, stále som to nahadzovala maximálne v znakoch. Ešte raz ďakujem.

      Odstrániť
  2. tak to si mrknem, ďakujem tohru za preklad a zdravím ťa musubi ;-)
    DongHwa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niet začo, dúfam, že sa ti seriál bude páčiť!

      Odstrániť
  3. Ahoj, moc děkuji za překlad :) Už pilně stahuju :)
    Anji

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem, príjemná humorná oddychovka.

    OdpovedaťOdstrániť