[Review] Game Rai Game Rak


Originálny názov: Game Rai Game Rak 
Anglický názov: Evil Game Loses to Love Game 
Alternatívne názvy: Evil Game, Love Game / Game Rai Phaai Game Ruk 
Žánre: Dráma, Násilie, Romantika 
Rok vydania: 2011
Zem pôvodu: Thajsko
Počet dielov: 21 
Doba jedného dielu: 1 hodina 40 minút 

Obsah: Saichoon je mladým obyvateľom ostrova Min. Jedného dňa zachváti ostrov prudká búrka a more vyplaví telo krásneho dievčaťa. Saichoon ju nájde a aj napriek výstraham, že nemá šancu na prežitie, chce za každú cenu dokázať opak. Dievča sa skutočne po niekoľkých dňoch zotavuje, čoskoro sa však ukáže, že si na nič zo svojho života nespomína. Saichoon ju pomenúva Nang Fah - anjel, a postupne sa do seba zamilujú i vezmú sa. Ich šťastie však nebude trvať dlho, pretože po Nang Fah si prídu neznámi muži. 

Môj názor (22.9.2017): V podstate moja prvá poriadna thajská lakornka. Asi zbytočne budem hovoriť, že som čakala nejakú zdĺhavú telenovelu. Predsa len ten čas na epizódu je desivý, aké však bolo moje prekvapenie, keď som zistila, že GRGR sa zapíše medzi najlepšie drámy, aké som kedy videla! 

Tie herecké výkony... pánečku, tie herecké výkony boli jednoducho neskutočné, čo za výrazy dokázala hlavná herečka vykúzliť, akým spôsobom dokázal hlavný herec len pohľadom dať najavo svoju lásku. To skrátka nepochopím. Celá dráma sršala originalitou, u hlavnej záporáčky ste si stále neboli istý, či je naozaj záporáčka. U otravnej postavy Saichoonovej "sestry" ste si ku koncu povedali, že vlastne nie je až taká otravná... 

Taktiež tá thajská chémia... Skutočná chémia! Nie to čínske a kórejské chodenie okolo horúcej kaše, keď si hlavné postavy dajú mini pusu v poslednom diele. Toto je jedna báseň... dej, herecké výkony (o tom, že som sa zamilovala do hlavného herca už radšej ani nehovorím). Kto nevidel, nepochopí. Skutočne drámu odporúčam, lebo hlavný pár si neskutočne zamilujete. 
P.S.- Ako dokázal ten herec byť taký nežný a v inej chvíli nebezpečný a zároveň zostať aj tak letmo nežným? 
  • Hlavní herci sú skutočný pár v reálnom živote

8.5/10



A môj obľúbený na záver...

Zverejnenie komentára

6 Komentáre

  1. Asi se do tohoto brzy pustím. 😊🙌🤷‍♀️

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to by bylo SUPER kdyby se do toho Kalliope pustila������������

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám to v plánu, jen toho času není moc. 🙄😢

      Odstrániť