[Review] Senior


Originálny názov: Run Phee
Anglický názov: Senior
Žánre: Drama, Horror, Mysteriózny, Nadprirodzeno, Romantika
Rok vydania: 2016
Zem pôvodu: Thajsko
Počet dielov: 1 (film)
Doba filmu: 113 minút

Obsah: Ústrednou postavou je Adhiti, ktorá ako malá prežila autonehodu, ktorá ju pripravila o rodičov. Od tej udalosti má schopnosť cítiť duchov. Adhiti je študentka dievčenskej kláštornej školy. Jedného dňa za ňou príde duch staršieho študenta, ktorý ju žiada o pomoc. Chce zistiť skutočného vinníka z vraždy, ktorá sa odohrala na škole pred pol storočím. Adhiti a Senior sa teda pušťajú do vyšetrovania a snažia sa zhromaždiť všetky dostupné informácie o tom, čo sa vtedy stalo. Avšak sú tu tzv. pomstychtiví duchovia, ktorí nechcú, aby zistili pravdu. Odhalia skutočného vraha? A kto je vlastne Senior? 

Môj názor(28.2.2017): 
Filmom, či seriálom z thajskej produkcie ešte stále úplne nedôverujem, ale tu som si dovolila niečo očakávať a dovolím si povedať, že Senior veľmi predčil tieto očakávania. Už obsah ma veľmi zaujal, obálka môj záujem ešte znásobila a OST sa mi tiež páčil. Skutočne si nezvyknem púšťať horory (zbytočne mi to po noci máta v hlave), ale toto v pravom slova zmysle nie je ani tak veľmi horor, takže slabé povahy si to myslím, že môžu v pokoji pozrieť. 
Čo sa týka deja, hereckých výkonov, efektov. Skutočne nemám, čo vytknúť. Alebo aspoň som nič také nepostrehla. Snáď tváre pomstychtivých duchov boli niekedy až pridesivé, no nie pridesivé ako pridesivé. Príliš znetvorené? Ťažko povedať, ale predsa len je to žánrovo ešte horror, takže som spokojná :D . Veľmi sa mi páčili hlavní herci, škoda, že nemajú veľa filmov *cry* dúfam, že sa to v budúcnosti zmení.
  • Aj keď nemajú veľa filmov, od Jannine Weigel som preložila 2 jej minisérie :) kuk dole tagy
  • titulky na akihabare

OST

Zverejnenie komentára

0 Komentáre