[Review] Perfect World

Anglický názov: Perfect World
Žánre: Dráma, Romantika, Zo života
Rok vydania: 2018
Zem pôvodu: Čína
Počet dielov: 1 (film)
Doba filmu: 102 minút

Obsah: Kawana Tsuguki bola na strednej škole zamilovaná do Ayukawa Itsukiho, dni trávila maľovaním sakury a telocvične pred ktorou Itsuki zvykol hrávať basketbal. Dnes je Kawana dospelá a pracuje vo firme návrhov interiéru. Vďaka práci tiež jedného dňa sa znovu stretáva s Itsukim a následne zisťuje, že je paralyzovaný od pása dole. Aj napriek tomu však splnil svoje sny a je prvotriednym architektom. Kawana ho o to viac obdivuje a je rozhodnutá pri ňom zotrvať.

Môj názor: Spomínate si na Itsukiho z Evergreen Love či Hachiho z Dear Sister - Iwata Takanoriho? Priznám sa vám, že v oboch dielach ma to k nemu ťahalo a keby som bola dieťa, isto by bol moja platonická láska :D (klamem, je vážne sympaťák!). Perfect World má s Evergreen Love až podozrivo veľa spoločného. Hlavný herec, ktorý sa volá (nečakane) Itsuki a už v prvých momentoch ma zachvátila nostalgia a bolo mi jasné, že skladateľ bude taktiež rovnaký. Ja tú hudbu skrátka zbožňujem. A čo viac, i výzor hlavných herečiek je nápadne podobný.

Aj napriek podobnému dojmu z filmov si však nemôžem pomôcť, od chvíle, čo sa v Perfect World dala Kawana a Itsuki dokopy, mala som neblahý pocit, že sa herci počas natáčania buď pohádali, alebo si skrátka nesadli. Necítila som medzi nimi ani najmenšiu chémiu, ani hlbšie emócie a záverečná scéna bola taká... suchá. Skutočne by som od takého dôležitého momentu čakala o dosť viac emócii... Iwata Takanori má žiarivý úsmev vždy, ale tentokrát som skutočne nemala pocit, že by sa mu odrážal v očiach.

Pred istým zlomom som si však film skutočne užívala, trošku mi aj slzička ukvapla a mala som z neho veľmi príjemný dojem, neskôr sa to však pokazilo a ja som sa pristihla ako pretáčam isté scény a pozerám sa, koľko minút ešte zostáva.

Aj napriek tomu to však bol vcelku príjemný film, aj keď mohol byť kratší a ťažko povedať, kde sa stala chyba - lebo druhá polovica kričala nudou a bolo to v istých veciach podozrivo ako cez kopirák. Teším sa však, keď si pozriem seriálovú verziu. Snáď bude lepšia.

6.5/10

MV