[MV + OST] Scarlet Heart

Ahoj! Keďže momentálne frčím na Dreaming Back to the Qing Dynasty, trošku som si pozabíjala čas nad pozeraním MV (s OSTami) všetkých verzii. Celkom je zaujímavé, že Dreaming Back je podľa inej knihy ako Scarlet Heart, ale základ je rovnaký. Jedná sa u mňa teda už o 4. verziu Scarlet Heart (a som celkom zvedavá ešte na poslednú, ktorú som nevidela).


Dreaming Back to the Qing Dynasty (2019)
  •  je zase niečo úplne iné od pôvodného Šarlátového srdca 2011, ku ktorého prekladu som sa momentálne vrátila. Hudba je úplne nádherná, má to však sem tam nelogickosti a hluché miesta. No herecké výkony sú úžasné a veľmi si sledovanie užívam. Už dlho som nebola taká spokojná s celkovou hudobnou stránkou seriálu.


  • Pôvodná verzia podľa knihy. Dejovo takmer dokonalá dráma, ktorá nemá takmer žiadne hluché miesta (z môjho pohľadu). Druhú sériu nikdy nepozerajte, ako sa niekto vyjadril... Budete si ju chcieť vymazať z hlavy. :D Dúfam, že sa mi ju podarí pomaly doprekladať, lebo aj napriek istým chybičkám (a niektoré vychádzajú z toho, že je to starší ročník) je to skvost.





  • Film popravde nemá vôbec nič spoločné so Scarlet Heart - okrem niekoľkých postáv a žánru. Často sa ľuďom nepáči, ale ja osobne ho mám veľmi rada. Koniec má podstatne uspokojujúcejší :D

Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo (2016)
  • Medzi slovenskými a českými divákmi asi najznámejšia verzia. Čo si budeme hovoriť... Lee Joon Ki je dokonalý.



Palace: The Lock Heart Jade (2011)
  • Jediná verzia, ktorú som ešte nevidela a obávam sa, že ani neplánujem :D . Môže byť však celkom dobrá.




Zverejnenie komentára

0 Komentáre