Koniec Démonieho dievčaťa

Klik na obrázok

Nemôžem uveriť, že som to naozaj dokončila. Tento seriál bol pre mňa zvláštny, z jednej strany ma aktívne priviedol k prekladaniu, z druhej strany som ho nenávidela (alebo milovala :D ). Nadávala som naňho, inokedy som si vravela, že je skvelý (a potom som naňho zase nadávala). 3 roky. Dlhé 3 roky som sa s ním babrala a jeho dokončenie mi dáva nádej, že toto vytrvanie napriek tomu, že som seriál raz už hodila aj do čiastočne ukončených (chudák) a nemienila som sa k nemu vracať, ma niekde doviedlo. Zhodnotiť tento seriál nechám divákov, verím, že sa niekomu bude páčiť, keď má celkovo toľko nadšencov. Bola to však aj za mňa epická jazda.

Spoiler =>
Keď sa nad tým však objektívne zamyslím, seriál končí oveľa lepšie ako väčšina historických čínskych seriálov a teda fórik (hľadajte veľký ironický nadpis), ktorý nájdete od tvorcov na konci epizódy vás možno rozosmeje menej ako mňa. :D Celkovo je však pre mňa tento posledný diel celý od veci (týmto usekávam vzletné, poetické reči). Ale uznávam, že ten úplný záver nie je zle vymyslený.
Koniec Spoileru

Budem veľmi, veľmi rada, keď mi napíšete, ako sa vám seriál páčil a či vás ten fórik na konci pobavil tiež tak ako mňa. :D

Príjemné pozeranie!

P.S.- V prípade, že budete filozofovať nad druhou sériou, nemá žiadne anglické titulky, takže ju nie je možné preložiť. Titulky, ktoré sú na youtube sú len nejak úplne nezmyselne vygenerované. Spleť nezmyselných slov. Navyše, naozaj si nemyslím, že je potrebná. Prvá séria je pre mňa dostatočne ukončená.


Zverejnenie komentára

0 Komentáre