Smutná správa + SH EP14


Ahoj, konečne som dokončila korektúru SH EP14. V posledné dni som nemala veľmi čas a ani energiu na preklad a korektúru. Chcela som vám SH opraviť a vydať už včera, ale zasiahla ma nešťastná správa, že herec Miura Haruma spáchal vo veku 30 rokov samovraždu. Veľmi mi bude ako herec chýbať a dúfam, že mu bude na druhom svete lepšie. Často premýšľam, koľko vecí by bolo iných, keby pri zúfalých ľuďoch v danom momente niekto bol. Ťažko povedať. Škoda filozofovať. Jeho smrť nás zasiahla náhle a nikto ju nečakal (asi to ešte dlho budem spracúvať...). Bol to jeden z mojich najobľúbenejších hercov a dovolím si povedať, že osoba s jedným z najvýnimočnejších úsmevov.

Prikladám MV z Kimi ni Todoke, čo bol prvý film, ktorý som s ním videla + môj obľúbený seriál s ním - Boku no Ita Jikan.




Klik na obrázok




Zverejnenie komentára

1 Komentáre

  1. včera som plakala, šok riadny,pozriem si s ním zase nejaké filmy a doramy, človek by to od istých ľudí nečakal, žil naplno, niekedy je toho možno až príliš veľa ... smutno mi je, dozvedela som sa to v nedeľu v sobotu som si počúvala obľúbenú skupinu Wagakki band ... bola som naladená na japonskú strunu a v nedeľu čítam čo sa stalo, ach Miura ... https://www.youtube.com/watch?v=pW3JmzdxdH4 počúvam pozerám a chce sa mi veľmi plakať :..DongHwa

    OdpovedaťOdstrániť