Dokončenie Kambria

 

Klik na obrázok

Ahoj! Je posledný augustový deň a ja vám prinášam poslednú epizódu Kambríjskeho obdobia. Posledné epizódy mi dali zabrať a hovorila som si, že ten seriál už nikdy nechcem vidieť, ale bude sa mi trochu cnieť. 

Je to veľmi výnimočný seriál, kde si každý príde na svoje - komédia, akčný, krimi, priateľstvo, romantika... Perfektný - aj keď komplikovaný - dej a ani jedna postava nie je úplný záporák, takže akosi mi ani jedno úmrtie nebolo ukradnuté. Skrátka a dobre, tento seriál mi prirástol k srdcu (a budem ho volať - môj karanténový projekt :D ). 

Posledná epizóda vás možno milo-nemilo prekvapí, ale ja si na konci vždy s pobavením poviem: "Kde je Sherlock Holmes?" V prípade, že sa budete chcieť podeliť o svoje pocity, môžeme si pokecať na discorde :) 

Dúfam, že ste si Kambríjske obdobie užili a budete ma sprevádzať aj pri mojom ďalšom projekte - You´re My Destiny, ktoré vyhralo v ankete. Keď už hovoríme o nej, My Roommate is a Detective robiť nebudem, lebo ho už preložili Makatie a po dokončení Love Lasts Forever sa môžete tešiť na I Don´T Love You Yet, poprípade Kimi wa Petto (tiež z ankety). Súčasne pracujem na mojom slimáčom a milovanom Scarlet Heart. Myslím, že to zatiaľ prezradiť stačí :D 

P.S.- Čoskoro mi začína škola, takže bude časom možno znížené tempo.



Zverejnenie komentára

0 Komentáre