KWP EP04 + nejaké tipy z môjho momentálneho života :)

 

Ahoj, 

ako sa máte? Dúfam, že ste všetci zdraví a darí sa vám. Zase s epizódou meškám, keďže momentálne mám za sebou prvé zápočty a to z neuroanatómie. Vcelku mám ten predmet rada a zápočet dopadol dobre. Teraz sa týždeň neučíme, ale na ďalší týždeň ma čaká zápočet z kognitívnej psychológie a štatistiky, tak som zvedavá hlavne na ten prvý :D 

Kognitívna psychológia ma kvôli online forme baví asi zo všetkého najmenej, ale máme skvelého vyučujúceho, ktorý nás napríklad operantné podmieňovanie učí na Teórii veľkého tresku. Dúfam, že sa pobavíte :D

Okrem toho by som vám rada odporúčala knihu "Zrak mysle" - neurológ rozpráva príbehy svojich pacientov, ktorí prišli o rôzne dôležité schopnosti ako napr. rozoznávanie tvárí, čítanie, zmysel pre trojrozmerný priestor a podobne. Je vážne nádherná a podčiarkuje, aké je úžasné, čo človek vďaka pevnej vôli a viere dokáže prekonať. Vždy, keď ma teraz chytá demotivácia, prečítam si jednu kapitolu a som zase plne nabudená! :) 


V poslednej dobe sa tiež veľmi zaujímam o psychologické webináre Inspire Academy, ktoré tiež odporúčam všetkými desiatimi.

A keďže sa sestre blížia narodeniny, objavila som aj takú ekologickú vychytávku, na ktorú som veľmi zvedavá, a to je Včelobal. Veľmi sa mi zapáčil ten nápad, keďže ma vždy štve to večné vyhadzovanie servítok či sáčkov od desiaty, a sestra miluje praktické blbosti. :D

Na záver dúfam, že ste mali nádherné, pokojné a požehnané veľkonočné sviatky, poriadne ste si oddýchli a bude sa vám dnešná epizóda Kimi wa Petto páčiť <3 



Zverejnenie komentára

4 Komentáre

  1. Tak jsem mrkla na autora knihy, abych zjistila, jestli má aspoň něco přeloženého do češtiny a ono toho zase není jen trocha. :-D Asi nejlepší název ze všech jeho knih má tahle: Muž, který si pletl manželku s kloboukem. Každopádně díky za doporučení, aspoň má po čem sáhnout. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, máte toho oveľa viac od neho preloženého, pff. Tiež sa mi ten názov páči, aj keď nechcela by som byť na jeho mieste :D V škole nám na hodine hovorili ešte o nejakej žene, ktorá nespoznala svojho dlhoročného partnera, lebo sa ostrihal :D :D
      Za málo, som lenivá písať recenzie, tak občas v budúcnosti aspoň takto niečo spomeniem.

      Odstrániť
  2. Vďaka za Včelobal, musí to byť skvelé na pečivo :O.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aoj moja držím palce na zápočet z kognitívnej psychológie a štatistiky :3. Big bang theory nepozerám ale teraz som si toto videjko kukla a bolo to fajn :D. Tá kniha vyzerá zaujímavo tiež mám rada rozprávanie na takúto tému :). Ja sa teraz snažím naučiť sa na autoškolu, ešte v angličtine :D tak snáď sa mi to podarí.

    OdpovedaťOdstrániť