[Review] Sachiiro No One Room


Originálny názov: Sachiiro No One Room
Anglický názov: Happiness-Colored One Room
Žánre: Dráma, Psychologické
Rok vydania: 2018
Počet dielov: 10
Doba jedného dielu: 23 minút
Japonsko

Obsah: 14-ročná dievčina žije ťažký život. Jej rodičia ju zneužívajú a v škole ju šikanujú. Jedného dňa ju však unesie zamaskovaný muž, ktorý jej dá meno Sachi a praje si, aby bola šťastná. Po prvýkrát v živote môže Sachi pocítiť šťastie.
Zdroj: Asianstar.cz

Môj názor: Prvých 6-7 epizód som bola vážne rozhodnutá dať seriálu 8/10. Téma bola veľmi zaujímavo spracovaná a vyzeralo to rozhodne nádejne. Bavilo ma to a bola som zvedavá, čo bude ďalej. Bolo zaujímavé sledovať postupné odkrývanie deja a hlavní hrdinovia boli celkom fajn. Neustále som rozmýšľala, aké sú ich skutočné úmysly. Akurát hlavná herečka ma neustále iritovala tými falošnými úsmevmi (to však možno aj bol cieľ). Niekedy mi však hranie hercov prišlo trochu afektované. Zároveň však prípad bol sprvu celkom uveriteľný a pozeráme sa tu na rôzne druhy násilia spáchaného na jednej osobe, ktorá to jedného dňa nevydrží a pokúsi sa vziať si život. Zachráni ju však muž, ktorý ju dlho sleduje. V tomto bode je však neskôr kameň úrazu...

Posledné 3 epizódy som sa nestačila diviť. Celý zmysel seriálu bol v čudu. Človek si nebol istý, čo tým vlastne tí tvorcovia chceli povedať a mnohé veci si taktiež odporovali. Z jednej strany bolo istú chvíľu jasné, že dievča má aj iné psychické problémy, no potom ako by nič. Koniec to celé zabil a seriózne uvažujem, či sa neinšpirovali čínskymi koncami filmov. :D

Zo všetkých svinstiev mi prišiel najnechutnejší hrdinkin otec, ktorý tyranizovaniu svojej dcéry nečinne prizeral, zahrabal hlavu do piesku, a potom sa tváril, ako by na tom nemal nijaký podiel. Je tiež otázne, či citovo nevydieral aj svoju manželku, ale jeho reakcie boli pre mňa dosť mätúce.

Seriál mi je zase blbo hodnotiť, ale tie posledné 3 seriály vskutku zničili celú pointu seriálu, ktorú som tam videla a teda mi to nedalo vôbec nič.
  • Titulky na akihabare od Raduna

4/10



Zverejnenie komentára

2 Komentáre

  1. Kedysi som k tomu napísala pár slov. V podstate o tom, že mi to prišlo strašne nevyvážené, raz sme lietali v oblakoch, raz si kopali vlastný hrob (a to či išlo o emócie, dej, alebo samotné postavy), a preto neviem, čo si o tom vlastne myslieť. Musím povedať, že čas mi to v mysli veľmi neskrášlil. Zostalo z toho jedno veľké „meh”...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Celkom trefne si to zhrnula, aj keď som v prvej polovici videla nejakú myšlienku, potom sa vyparila :D . Mám z toho guláš a akurát som si pomyslela po dopozeraní: "Vráťte mi môj stratený čas!"

      Odstrániť