Oznam - Pauza!


Ahoj, 

veľmi ma to mrzí, ale beriem si minimálne do 2.12. (max do 16.12.) pauzu od prekladu. 

Je toho veľmi veľa a potrebujem sa sústrediť na školu, keďže mám ešte nejaké zápočty a po nich idú za chvíľu ďalšie. Navyše som veľmi unavená z online školy a na sedenie za počítačom kvôli prekladu teraz nemám energiu.

 Ešte sa vám pokúsim urobiť dnes-zajtra korektúru k Angel Beside Me, aby mala Sonney voľnú ruku pri preklade. 

Na časovanie Osudu som nemala vôbec čas, takže tento týždeň diel nebude, prosím a dopredu ďakujem za trpezlivosť. 

Majte sa krásne a hlavne v plnom zdraví!



Zverejnenie komentára

2 Komentáre

  1. drž sa, nech sa ti dar študovať , počkáme ťa neboj, veľa síl a teším sa potom na preklady, na dobré veci však vieš sa oplatí počkať. ďakujem ahoj Donghwa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hlavně si odpočiň. Překlady počkají. S tou online výukou to nikomu nezávidím. Jsem ráda, že mám školu dávno za sebou. I když mám velmi náročné zaměstnání. :D Drž se a ať ti zápočty dobře dopadnou. :D

    OdpovedaťOdstrániť