Šťastný nový rok 2021! + Zhrnutie 2020


Ahoj, priznám sa, že som na túto časť môjho života úplne v tom všetkom zmätku zabudla. Veľmi sa vám za to ospravedlňujem, mrzí ma to. Trochu sa mi ešte predlžuje pauza. Tento mesiac som neskutočne unavená a... človek mieni, pán Boh mení :D ale dúfam, že ste mali pekné Vianoce a želám Vám len ten najkrajší rok 2021. Aby ste boli zdraví ako repa, všetko sa vám darilo a mali vždy čo pozerať. 

Nižšie pridávam menšiu rekapituálciu tohto roka a mojich prekladov.

Čo sme napiekli počas 2020?

Dokončenie When A Snail Falls In Love (ep 20-21)

Dokončenie Demon Girl (ep 11-20)

Film Mischievous Kiss The Movie: Campus

Film Until I Meet My September´s Love

Film More Than Blue

Cambrian Period (24 dielov

Film This Is Not What I Expected

Love Lasts Forever (10 dielov)

11 epizód You're My Destiny (11/17)

7 epizód Scarlet Heart (17/35) 

2 epizódy Angel Beside Me v spolupráci so Sonney (4/12)

1 epizóda My ID Is Gangnam Beauty (8/16)

Skóre: 66 epizód + 4 filmy (=70)

Najmilší preložený film: More Than Blue

Najmilší dokončený seriál: Cambrian Period / Love Lasts Forever

Najnepríjemnejší dokončený seriál: Demon Girl

Som celkom spokojná, aj keď ako viete, chcela som dokončiť aj You´re My Destiny a dostať sa na 20. epku Scarlet Heart. Za najväčší úspech pokladám dokončenie Demon Girl, ktorá ma strašila asi 4 roky! 

Čo sa týka plánov na ďalší rok, veľa si ich zatiaľ nerobím. Staré však zostáva, určite dokončím You´re My Destiny, Angel Beside Me so Sonney, špeciály k Love Lasts Forever a rada by som dokončila aj Scarlet Heart. Z nových prekladov mám už pre vás pripravených pár epizód Kimi wa Petto 2017. Po ňom preložím I Don´t Love You Yet. Následne po tom si brúsim zúbky na Sweet Tai Chi a Deep In My Heart, ale to si ešte počkáte :D Zároveň by bolo dobre, keby sa mi podarilo preložiť záverečný film trilógie Mischievous Kiss.

Ešte raz Vám želám krásny nový rok a buďte zdraví! 

P.S.- My ID Is Gangnam Beauty mám pozastavené a kompletný preklad nájdete na viki.com!

Budem rada, keď mi napíšete, čo z prekladov sa Vám odo mňa tento rok (alebo celkovo) páčilo :)




Zverejnenie komentára

2 Komentáre

  1. ahoj, teším sa,že píšeš a chápem, že človek má v živote toho veľa, na dobré veci si však počká. Osobne za najtop považujem a som rada,že si preložila When A Snail Falls In Love  a More Than Blue , ťažko písať čo je naj naj ale pozerala som aj This Is Not What I Expected , Love Lasts Forever, Mischievous Kiss The Movie: Campus , a teším sa na You Are My Destiny to ma neskutočne baví, Scarlet heart napr. si pozriem keď bude preložených viac dielov, resp. sa k tomu vrátim a potom popozerám opäť naraz. Ako píšem, čo človeka zaujme najviac, počká si na titulky od teba.Nech ťa to tiež baví, lebo prekladať niečo čo ťa nenadchne je ťažšie. Radosť a nádej v tomto roku prajem, zdravie, odvahu a chuť žiť. drž sa a teším sa na tvoje preklady, články. DongHwa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujem veľmi pekne za krásny komentár, mala som ho prečítaný už skôr, len som zabudla odpísať. Som rada, že sa ti moje preklady páčia, tvoje komentáre a reakcie ma vždy potešia. U Scarlet Heart sa rozhodne máš na čo tešiť, aj keď to ide slimáčím tempom :D Aj tebe prajem všetko dobré do tohto roku, hlavne zdravie a veľa pekných zážitkov či maličkostí.

      Odstrániť