A Japonsko! MV time

Keď už som sa dostala po dlhej dobe k Japonsku a to k môjmu tretiemu japonskému (prekladanému) seriálu, trošku ma chytila nostalgia, keďže Dear Sister aj Everyone´s Getting Married mám veľmi rada a v takýchto chvíľach mám veľkú chuť na rewatch (keby bol ten čas, že?)

Videli ste tieto seriály? Páčili sa vám? Aký je váš obľúbený japonský seriál?

Dear Sister MV

OST

Everyone´s Getting Married
MV

Opening





Zverejnenie komentára

2 Komentáre

  1. ahoj, páčili sa mi
    Tómei na Jurikago preklad robila Musubi k tomu,
    Last Cinderella
    Algernon ni Hanabata
    Second Love
    Snow Flower .... :-)

    DongHwa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z daných som videla iba Last Cinderella a Second Love. Second Love sa priznám mi bolo dosť nesympatické, ale Last Cinderella sa mi veľmi veľmi páčila. Ďakujem za tipy, akurát som rozmýšľala, aké japonské seriály popozerať.

      Odstrániť